Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="matjos" data-source="post: 442526" data-attributes="member: 54096"><p>En sida med mycket intressant läsning. Men det jag kan tillägga är att när jag lärde mig dricka öl började på lite ljusare öl, och även väldigt ljust ibland. Men desto mer öl jag dack såg jag även tjusningen i lite mörkare öl, även ale ibland.</p><p></p><p>När det gäller att få en relativt god öl för pengar kan man välja olika sätt, kompisar som kör turer till tyskland är ett alternativ, jag rekomenderar då att köpa Norrlands, mycket godare än blaskigt skit som slotts t.ex. Eller Kung, Sofiero eller någon annan av dom billiga 50 cl burkarna. Men jag instämmer med många tidigare talare, testa dig själv fram till vad du gillar.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="matjos, post: 442526, member: 54096"] En sida med mycket intressant läsning. Men det jag kan tillägga är att när jag lärde mig dricka öl började på lite ljusare öl, och även väldigt ljust ibland. Men desto mer öl jag dack såg jag även tjusningen i lite mörkare öl, även ale ibland. När det gäller att få en relativt god öl för pengar kan man välja olika sätt, kompisar som kör turer till tyskland är ett alternativ, jag rekomenderar då att köpa Norrlands, mycket godare än blaskigt skit som slotts t.ex. Eller Kung, Sofiero eller någon annan av dom billiga 50 cl burkarna. Men jag instämmer med många tidigare talare, testa dig själv fram till vad du gillar. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Tillbaka
Topp