Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="wolwerin" data-source="post: 442545" data-attributes="member: 68240"><p>hmm tycker att tråden börjar spåra ut men vem skulle inte tro det med alla 14åringar som e kuniga om öl :P</p><p></p><p>jaja om jag själv får välja så är det mörka ölsorter som är min favorit, mastig i smaken och smakar helt enkelt mer ÖL.</p><p></p><p>några favoriter är ju då: det finns några ölsorter från bryggeriet black-sheep (framförallt RIGGWELTER!)</p><p>sedan så finns det väll Guinness. och nu ska jag berätta för er en sak, när man dricker en Guinness så först när man häller upp den så ska det ta ca 3min 42sec från glaset är tomt till fullt, sedan när man dricker den så säger hur många som hälst att man ska SVEPA en hel Guinness och jag förstår inte det man ska njuta och dricka varsamt.</p><p></p><p>mvh//</p><p>wolwerin</p><p></p><p>ps: jag har blod i yorkshire och har blivit uppväxt med dessa sina irlänska ölsorter.</p><p>men den bästa afterski ölen är dock bishop finger (stavning</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="wolwerin, post: 442545, member: 68240"] hmm tycker att tråden börjar spåra ut men vem skulle inte tro det med alla 14åringar som e kuniga om öl :P jaja om jag själv får välja så är det mörka ölsorter som är min favorit, mastig i smaken och smakar helt enkelt mer ÖL. några favoriter är ju då: det finns några ölsorter från bryggeriet black-sheep (framförallt RIGGWELTER!) sedan så finns det väll Guinness. och nu ska jag berätta för er en sak, när man dricker en Guinness så först när man häller upp den så ska det ta ca 3min 42sec från glaset är tomt till fullt, sedan när man dricker den så säger hur många som hälst att man ska SVEPA en hel Guinness och jag förstår inte det man ska njuta och dricka varsamt. mvh// wolwerin ps: jag har blod i yorkshire och har blivit uppväxt med dessa sina irlänska ölsorter. men den bästa afterski ölen är dock bishop finger (stavning [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Tillbaka
Topp