Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Deleted member 80259" data-source="post: 442979"><p>Ikväll var jag och skateade, eller nyss hemkommen faktiskt.</p><p>Jag körde verkligen skiten ur mig själv, och svetten rann. Det var typ värmerekord här vars jag bor också. Och ni anar inte hur gott det hade varit med en kall bärs när man var klar!!!</p><p></p><p>Eller, än så länge föreställer jag ju mig bara hur det hade varit men jag kan tänka mig att det hade varit toppen vid ett sånt tillfälle!?</p><p></p><p>Av det jag läst verkar det som att "smaken är som baken" så att säga. Att köpa hem någon flaska av varje kanske inte är en så dum idé, kan jag sitta hemma någon kväll och sippra i mig lite av varje, klistra guldstjärnor på dom jag tycker om och anteckna så man kommer ihåg vad som passar mig bäst.</p><p></p><p>Tack för alla tips, snart är det dags!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Deleted member 80259, post: 442979"] Ikväll var jag och skateade, eller nyss hemkommen faktiskt. Jag körde verkligen skiten ur mig själv, och svetten rann. Det var typ värmerekord här vars jag bor också. Och ni anar inte hur gott det hade varit med en kall bärs när man var klar!!! Eller, än så länge föreställer jag ju mig bara hur det hade varit men jag kan tänka mig att det hade varit toppen vid ett sånt tillfälle!? Av det jag läst verkar det som att "smaken är som baken" så att säga. Att köpa hem någon flaska av varje kanske inte är en så dum idé, kan jag sitta hemma någon kväll och sippra i mig lite av varje, klistra guldstjärnor på dom jag tycker om och anteckna så man kommer ihåg vad som passar mig bäst. Tack för alla tips, snart är det dags! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Tillbaka
Topp