Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Carled" data-source="post: 446651" data-attributes="member: 46762"><p>Dem som är så desperata och måste köpa HB från en tysk är uppenbart så skeva att jag tycker att de kan få dricka sin HB... Hoppas de blir blinda på köpet! Det är faktiskt ganska vettigt med 18 för krogen och 20 för systemet... När man blir 18 kan man blir riktigt full, men det kostar därefter, och när man sedan är 20 har man förhoppningsvis lärt sig lite och halsar inte vodka direkt ur flaskan, vilket krrilleeee säkert hade gjort hom han hade kunnat göra det vid 14 års ålder. Har jag rätt?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Carled, post: 446651, member: 46762"] Dem som är så desperata och måste köpa HB från en tysk är uppenbart så skeva att jag tycker att de kan få dricka sin HB... Hoppas de blir blinda på köpet! Det är faktiskt ganska vettigt med 18 för krogen och 20 för systemet... När man blir 18 kan man blir riktigt full, men det kostar därefter, och när man sedan är 20 har man förhoppningsvis lärt sig lite och halsar inte vodka direkt ur flaskan, vilket krrilleeee säkert hade gjort hom han hade kunnat göra det vid 14 års ålder. Har jag rätt? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Tillbaka
Topp