Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="westcoast_surfer" data-source="post: 603863" data-attributes="member: 51583"><p>Hehe ja kan väll säga att det är smaken som är viktigast för mig iaf... sen behöver det ju vara en viss mängd alkohol för att det skall vara gott med. Men själv tycker jag att öl med alkoholhallt mellan 4-6% är godast.</p><p></p><p>Och isbitar i öl vem fan har de, å specielt inte i en kung? Man vill ju inte ha blaskigare öl en va den redan är.</p><p></p><p>Mitt tipps om ni alla vill dricka en riktigt god öl är att ni tar er till ett bra sorterat systembolag och införskaffar er \"Grebbestads lager öl\" den e den godaste ölen jag har smakat. Smak rik men endå lätt drucken. priset på denna är 15.90kr men man får vad man betalar för.</p><p></p><p>Och ja ölen skall serveras iskall.</p><p></p><p>Annars är \"Corona\" och \"Göteborgs nya stark pilsner\" riktigt fina!</p><p>Håll er borta från all billig skit öl som slotts och sånt tramms.</p><p></p><p>peace and love!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="westcoast_surfer, post: 603863, member: 51583"] Hehe ja kan väll säga att det är smaken som är viktigast för mig iaf... sen behöver det ju vara en viss mängd alkohol för att det skall vara gott med. Men själv tycker jag att öl med alkoholhallt mellan 4-6% är godast. Och isbitar i öl vem fan har de, å specielt inte i en kung? Man vill ju inte ha blaskigare öl en va den redan är. Mitt tipps om ni alla vill dricka en riktigt god öl är att ni tar er till ett bra sorterat systembolag och införskaffar er \"Grebbestads lager öl\" den e den godaste ölen jag har smakat. Smak rik men endå lätt drucken. priset på denna är 15.90kr men man får vad man betalar för. Och ja ölen skall serveras iskall. Annars är \"Corona\" och \"Göteborgs nya stark pilsner\" riktigt fina! Håll er borta från all billig skit öl som slotts och sånt tramms. peace and love! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Öl Öl Öl
Tillbaka
Topp