Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Old man skibum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1305076" data-attributes="member: 161446"><p>Jag är ju UCPA-skadad och du verkar ju klara dig själv bra. <strong>Men...</strong> kolla ändå <strong>UCPA resor</strong>.</p><p></p><p>Det är på ett sätt väldigt bummarvänligt då det är hyfsat billigt, finns på många (franska) orter och man hittar lätt samma typ av folk på där.</p><p>Jag har träffat flera som dels åkt ner flera veckor på samma ställe, och dels de som åkt flera veckor men bytt destinationsort där nere mellan veckorna.</p><p></p><p>Sen tror jag att man kan få möjlighet att rå sig själv också, att det finns sådana alternativ. Kanske värt att fundera på och kolla upp om det skulle passa dig?</p><p>Om inte hela resan, så kanske en del/bitvis åtminstone?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1305076, member: 161446"] Jag är ju UCPA-skadad och du verkar ju klara dig själv bra. [B]Men...[/B] kolla ändå [B]UCPA resor[/B]. Det är på ett sätt väldigt bummarvänligt då det är hyfsat billigt, finns på många (franska) orter och man hittar lätt samma typ av folk på där. Jag har träffat flera som dels åkt ner flera veckor på samma ställe, och dels de som åkt flera veckor men bytt destinationsort där nere mellan veckorna. Sen tror jag att man kan få möjlighet att rå sig själv också, att det finns sådana alternativ. Kanske värt att fundera på och kolla upp om det skulle passa dig? Om inte hela resan, så kanske en del/bitvis åtminstone? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Old man skibum
Tillbaka
Topp