Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Old man skibum
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ABadHabit" data-source="post: 1305148" data-attributes="member: 82614"><p>Är kostnaden ett problem, eller lever du på avkastning och har bra kapital?</p><p>Jag är verkligen sugen på att göra något liknande framöver och mitt upplägg lutar nog att åtminstone bo i två olika orter, även om det krävs flera liftkort. Gärna hotell eller där jag kan få en ordentlig frukost utan att behöva gå och handla själv hela tiden. Lunch i backen och tillräckligt många restauranger i byn för att inte tröttna på 4v är såklart ett krav.</p><p></p><p>Har inga problem att åka själv, 8v kan bli jobbigt ihop med någon om man inte är ett par, eller känner varandra riktigt väl och vet att det inte är några problem att umgås under längre tid. Man behöver lite tid för sig själv också. Kanske kan du få ner lite olika vänner och familjer 1 vecka i stöten att åka med för att få lite socialt och trevligt samt gemensamma minnen som inte ska underskattas den dagen man sitter på hemmet och inte har så mycket annat? Har man ett någorlunda öppet sinne så träffar man alltid trevliga människor i liften eller på afterskin man kan åka med ett tag.</p><p></p><p>Verbier är ju riktigt jäkla bra, dit vill jag tillbaka. Men en doldis med kort transfer är sauze d'oulx.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ABadHabit, post: 1305148, member: 82614"] Är kostnaden ett problem, eller lever du på avkastning och har bra kapital? Jag är verkligen sugen på att göra något liknande framöver och mitt upplägg lutar nog att åtminstone bo i två olika orter, även om det krävs flera liftkort. Gärna hotell eller där jag kan få en ordentlig frukost utan att behöva gå och handla själv hela tiden. Lunch i backen och tillräckligt många restauranger i byn för att inte tröttna på 4v är såklart ett krav. Har inga problem att åka själv, 8v kan bli jobbigt ihop med någon om man inte är ett par, eller känner varandra riktigt väl och vet att det inte är några problem att umgås under längre tid. Man behöver lite tid för sig själv också. Kanske kan du få ner lite olika vänner och familjer 1 vecka i stöten att åka med för att få lite socialt och trevligt samt gemensamma minnen som inte ska underskattas den dagen man sitter på hemmet och inte har så mycket annat? Har man ett någorlunda öppet sinne så träffar man alltid trevliga människor i liften eller på afterskin man kan åka med ett tag. Verbier är ju riktigt jäkla bra, dit vill jag tillbaka. Men en doldis med kort transfer är sauze d'oulx. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Old man skibum
Tillbaka
Topp