Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Oldtimers till Alta UT?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="liedholm" data-source="post: 578327" data-attributes="member: 68190"><p>Ja du ehawk. Alla är vi olika, men förstagångsbesökare åker nog mest till SLC för åkningen. Då jag själv var där i 3 månader så han jag med ganska mkt annat också, men för 10 dagar så är det för mkt pengar för att JAG skulle göra nåt annat än att åka skidor.</p><p></p><p>Sen kan jag fylla på ehawks lista med tips om biografen i Sandy där det i vintras på tisdagar var 2pers för 10$ vilket är riktigt värt. För den som har lite tid så är Antelope Island utanför Ogden ett måste. En stor ö som ligger i saltsjön och numer är en state park. Anledningen att åka dit stavas massor av bison. Riktigt tuffa djur när man ser dem på bara några meters håll där de strövar fritt på ön.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="liedholm, post: 578327, member: 68190"] Ja du ehawk. Alla är vi olika, men förstagångsbesökare åker nog mest till SLC för åkningen. Då jag själv var där i 3 månader så han jag med ganska mkt annat också, men för 10 dagar så är det för mkt pengar för att JAG skulle göra nåt annat än att åka skidor. Sen kan jag fylla på ehawks lista med tips om biografen i Sandy där det i vintras på tisdagar var 2pers för 10$ vilket är riktigt värt. För den som har lite tid så är Antelope Island utanför Ogden ett måste. En stor ö som ligger i saltsjön och numer är en state park. Anledningen att åka dit stavas massor av bison. Riktigt tuffa djur när man ser dem på bara några meters håll där de strövar fritt på ön. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Oldtimers till Alta UT?
Tillbaka
Topp