Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Snowboard
Olika stora fötter...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nagnud" data-source="post: 142852" data-attributes="member: 37936"><p>Hallå Pinn och tusen tack för ditt svar.</p><p></p><p>Angående dessa J-bars. Du skrev att burton skickar med dem. Alltså gratis? Jag köpte skorna utan kartong för jag fick fjolåretsmodell bra mycket billigare (burton freestyle) personalen i affärerna jag besökte igår verkade inte veta något om någon extra insats för hälgrepp. Får ringa runt och höra mig för imorn. </p><p></p><p>Förresten du som är insatt i burton. Vet du hur mycket burton brukar rea sina brädor i slutet av säsongen? Tycker oftast man ser andra märken och modeller men inte så mycket av dyrare burtonbrädor. Har tänkt att efter stöld av bräda nu köpa en custom men som fattig student så blir det nog att jag beställer från blue-tomato eller liknande men om man tjänar på att vänta på reorna här i sverige så kanske jag gör det. </p><p></p><p>Ha det fint!</p><p></p><p>/Mange</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nagnud, post: 142852, member: 37936"] Hallå Pinn och tusen tack för ditt svar. Angående dessa J-bars. Du skrev att burton skickar med dem. Alltså gratis? Jag köpte skorna utan kartong för jag fick fjolåretsmodell bra mycket billigare (burton freestyle) personalen i affärerna jag besökte igår verkade inte veta något om någon extra insats för hälgrepp. Får ringa runt och höra mig för imorn. Förresten du som är insatt i burton. Vet du hur mycket burton brukar rea sina brädor i slutet av säsongen? Tycker oftast man ser andra märken och modeller men inte så mycket av dyrare burtonbrädor. Har tänkt att efter stöld av bräda nu köpa en custom men som fattig student så blir det nog att jag beställer från blue-tomato eller liknande men om man tjänar på att vänta på reorna här i sverige så kanske jag gör det. Ha det fint! /Mange [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Snowboard
Olika stora fötter...
Tillbaka
Topp