Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
olika systemkameror
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jo_jibber" data-source="post: 881073" data-attributes="member: 71371"><p>nu har jag fått ännu mer att tänka på, att det finns en beg marknad även för kameror och vad för objektiv man ska ha.</p><p>vet inte riktigt hur det är med beg marknad, känns som tryggast att köpa nytt?</p><p>tror inte jag kommer byta kamera heller förens den skär ihop totalt eller något hehe.</p><p></p><p>det är inte så att någon har några erfarenheter av pentax?</p><p></p><p>hur som helst fick jag ett par st till nu att spana in och fundera över.</p><p></p><p>fler alternativ mottages gärna även om objektiv. som är någorlunda heltäckande. att man kommer in på en bra start nivå utan att behöva byta och strula innan man ens lärt sig kameran.</p><p></p><p>Mvh</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jo_jibber, post: 881073, member: 71371"] nu har jag fått ännu mer att tänka på, att det finns en beg marknad även för kameror och vad för objektiv man ska ha. vet inte riktigt hur det är med beg marknad, känns som tryggast att köpa nytt? tror inte jag kommer byta kamera heller förens den skär ihop totalt eller något hehe. det är inte så att någon har några erfarenheter av pentax? hur som helst fick jag ett par st till nu att spana in och fundera över. fler alternativ mottages gärna även om objektiv. som är någorlunda heltäckande. att man kommer in på en bra start nivå utan att behöva byta och strula innan man ens lärt sig kameran. Mvh [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Fotokunskap
olika systemkameror
Tillbaka
Topp