Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Olika viljor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MrTweak" data-source="post: 20374" data-attributes="member: 28987"><p>Många uttalar sig negativt över åre, dessutom utan att ha speciellt mycket att säga...</p><p></p><p>Åre är bäst i sverige, det är min personliga åsikt... Man kan alltid säga att något annat ställe har mer snö, eller något tredje har bättre av någonting annat... Men det är ta mig tusan inte något ställe i norden som har så mycket av allting som åre, och som alltid känns så rätt... (har gjort ett antal säs i åre tidigare)</p><p></p><p>innan februari ska man inte åka dit...</p><p></p><p>Efter februari är det väldigt många dagar med väldigt bra förhållanden.. Det är förövrigt bara 1-2 veckor per år som köerna blir jobbiga...</p><p></p><p>bra atmosfär..</p><p></p><p>väl utbyggt skidsystem..</p><p></p><p>varierad offpist...</p><p></p><p>bra uteliv...</p><p></p><p>...---...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MrTweak, post: 20374, member: 28987"] Många uttalar sig negativt över åre, dessutom utan att ha speciellt mycket att säga... Åre är bäst i sverige, det är min personliga åsikt... Man kan alltid säga att något annat ställe har mer snö, eller något tredje har bättre av någonting annat... Men det är ta mig tusan inte något ställe i norden som har så mycket av allting som åre, och som alltid känns så rätt... (har gjort ett antal säs i åre tidigare) innan februari ska man inte åka dit... Efter februari är det väldigt många dagar med väldigt bra förhållanden.. Det är förövrigt bara 1-2 veckor per år som köerna blir jobbiga... bra atmosfär.. väl utbyggt skidsystem.. varierad offpist... bra uteliv... ...---... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Olika viljor
Tillbaka
Topp