Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oljiga spegellinser, tokigt repkänsliga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Pillard" data-source="post: 835964" data-attributes="member: 83225"><p>Hehe, jao det finns många sätt att se på saker. Visst är det x antal dragningar med handskarna. I detta fallet typ 3. Frågan är ju då hur det är tänkt att du ska hantera dem när du åker ordentligt puder och får snö i ansiktet hela tiden. Är det meningen att man ska stanna var 30e meter och plocka upp putsduken ur väskan för att ta bort snön som skvätter upp? </p><p></p><p>Visst har man ett ansvar själv, men om du går in i en bilaffär och köper en bil så räknar du med att den funkar att ta ut i trafiken. Sen kanske det står i det finstilta att du måste värma upp bromsarna i en timme för att de ska funka. Är det då ditt eller butikens ansvar? Jag förstår att vi säkert kan ha olika åsikter om sånt men jag tycker det är lite intressant att se hur folk ser på butikers ansvar. Jag blir framförallt extra taggad när butikerna börjar hänvisa till leverantören. Men butiken är ju helt ansvariga gentemot mig.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Pillard, post: 835964, member: 83225"] Hehe, jao det finns många sätt att se på saker. Visst är det x antal dragningar med handskarna. I detta fallet typ 3. Frågan är ju då hur det är tänkt att du ska hantera dem när du åker ordentligt puder och får snö i ansiktet hela tiden. Är det meningen att man ska stanna var 30e meter och plocka upp putsduken ur väskan för att ta bort snön som skvätter upp? Visst har man ett ansvar själv, men om du går in i en bilaffär och köper en bil så räknar du med att den funkar att ta ut i trafiken. Sen kanske det står i det finstilta att du måste värma upp bromsarna i en timme för att de ska funka. Är det då ditt eller butikens ansvar? Jag förstår att vi säkert kan ha olika åsikter om sånt men jag tycker det är lite intressant att se hur folk ser på butikers ansvar. Jag blir framförallt extra taggad när butikerna börjar hänvisa till leverantören. Men butiken är ju helt ansvariga gentemot mig. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oljiga spegellinser, tokigt repkänsliga?
Tillbaka
Topp