Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oljiga spegellinser, tokigt repkänsliga?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="assr" data-source="post: 878725" data-attributes="member: 79407"><p>köprådet i denna tråden borde inkludera två saker;</p><p></p><p>Läs instruktionsboken / Skötselråden för gogglarna. Där står det med 100% säkerhet att du bara ska torka dem med påsen som följer med.</p><p></p><p>Köp inte skitgoggles som dessutom är dyra, typ shred. Ska du köpa skitmärken, köp de billiga modellerna. Om du ska lägga ned mycket pengar på gogglar, kör märken som är bra och tåliga som t.ex. oakley, smith, osv.</p><p></p><p></p><p>Ärligt talat rörande folk som torkar av gogglarna med tum-delen på handsken och har lånat gogglar av mig brukar jag säga att om de gör det en gång till så måste de köpa dem av mig. det säger väl sig själv att om man har en oljig yta och börjar gnugga med en stenhård gummiblandning så ser det förjävligt ut efter ett tag..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="assr, post: 878725, member: 79407"] köprådet i denna tråden borde inkludera två saker; Läs instruktionsboken / Skötselråden för gogglarna. Där står det med 100% säkerhet att du bara ska torka dem med påsen som följer med. Köp inte skitgoggles som dessutom är dyra, typ shred. Ska du köpa skitmärken, köp de billiga modellerna. Om du ska lägga ned mycket pengar på gogglar, kör märken som är bra och tåliga som t.ex. oakley, smith, osv. Ärligt talat rörande folk som torkar av gogglarna med tum-delen på handsken och har lånat gogglar av mig brukar jag säga att om de gör det en gång till så måste de köpa dem av mig. det säger väl sig själv att om man har en oljig yta och börjar gnugga med en stenhård gummiblandning så ser det förjävligt ut efter ett tag.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Oljiga spegellinser, tokigt repkänsliga?
Tillbaka
Topp