Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Olycka i Romme
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="AsaB" data-source="post: 67604" data-attributes="member: 14013"><p>låter konstigt!!</p><p>jag bröt handleden så den denstod åt ett annat håll i Romme för några år sedan och de var mycket duktiga där tyckte jag. De drog den rätt(AAAJJ!)och reglade upp den i sjukstugan. Jag fick dock besluta om ambulans eller egen skjuts till Falun sjukhus. Hade jag inte haft min dåvarande kille med så hade ju allt blivit mer komplicerat med pengar, transport fr.sjukhuset mm...så det är ju trist men kanske möjligt att det var anledningen till deras(flickvännens) beslut...för man ska ju hem fr. sjukhuset också och de gör inga ingrepp om man inte är på semmaster på den ort man skadas.</p><p>Jag blev tillfälligt gipsad trots att brottet var så att gips ej höll det ihop och att det absolut behövdes operation...fick dock första operationstiden dagenefter på SÖS i Sthlm.</p><p>Trist med ryggskador är också att det undersöks inte efter en annan skada om man själv ej säger till.</p><p>Hoppas att killen i Romme inte blev allvarligt skadad och genast tog hand om det efter den (troligtvis)plågsamma bussfärden.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="AsaB, post: 67604, member: 14013"] låter konstigt!! jag bröt handleden så den denstod åt ett annat håll i Romme för några år sedan och de var mycket duktiga där tyckte jag. De drog den rätt(AAAJJ!)och reglade upp den i sjukstugan. Jag fick dock besluta om ambulans eller egen skjuts till Falun sjukhus. Hade jag inte haft min dåvarande kille med så hade ju allt blivit mer komplicerat med pengar, transport fr.sjukhuset mm...så det är ju trist men kanske möjligt att det var anledningen till deras(flickvännens) beslut...för man ska ju hem fr. sjukhuset också och de gör inga ingrepp om man inte är på semmaster på den ort man skadas. Jag blev tillfälligt gipsad trots att brottet var så att gips ej höll det ihop och att det absolut behövdes operation...fick dock första operationstiden dagenefter på SÖS i Sthlm. Trist med ryggskador är också att det undersöks inte efter en annan skada om man själv ej säger till. Hoppas att killen i Romme inte blev allvarligt skadad och genast tog hand om det efter den (troligtvis)plågsamma bussfärden. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Olycka i Romme
Tillbaka
Topp