Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Olycka i Romme
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SkateBird" data-source="post: 67611" data-attributes="member: 39089"><p>Ok, det var väl lyckligt denna gången då. </p><p></p><p>Har hört av en kollegas mor som är läkare att det inte finns mycket alternativ.</p><p></p><p>Jag står nog fast vid att "kotsprickor upptäcks med röntgen". Sen att det blir besvärligt att ta sig hem, dyrt etc. eller dylikt ovidkommande, ger jag inte mycket för att ens begrunda vid ett beslut. Det går fetbort.</p><p></p><p>Om man dessutom redan har en skada..... sorry, jag fattar inte logiken riktigt.</p><p></p><p>Men, jag ger upp. Vet inte vem som har rätt. </p><p></p><p>Så kontentan blir att jag inte ställer mig upp och protesterar nästa gång det händer, om det nu inte är min kompis förstås.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SkateBird, post: 67611, member: 39089"] Ok, det var väl lyckligt denna gången då. Har hört av en kollegas mor som är läkare att det inte finns mycket alternativ. Jag står nog fast vid att "kotsprickor upptäcks med röntgen". Sen att det blir besvärligt att ta sig hem, dyrt etc. eller dylikt ovidkommande, ger jag inte mycket för att ens begrunda vid ett beslut. Det går fetbort. Om man dessutom redan har en skada..... sorry, jag fattar inte logiken riktigt. Men, jag ger upp. Vet inte vem som har rätt. Så kontentan blir att jag inte ställer mig upp och protesterar nästa gång det händer, om det nu inte är min kompis förstås. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Olycka i Romme
Tillbaka
Topp