Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Valmgren" data-source="post: 1049672" data-attributes="member: 96738"><p>I brist på annat, och en öl senare, så började jag fundera; vilken skida skulle jag köpa om jag 'bara' fick klara mig på ett par den kommande tiden? </p><p>Tänkte, efter två öl senare, att det skulle vara intressant att se vad ni (du där) själva skulle välja om ni inför kommande vinter blev tvungna att ta samma beslut. Från första dagen i en isig pist till ett puderdump i alperna, ett par skidor som du skulle kunna klara dig på. </p><p></p><p>Självklart blir det intressantare om man vidareutvecklar sakfrågan lite, kanske tar med bindnings- och pjäxval, snackar lite om hur man ska färgkoordinera med resterande utrustning och 'passar verkligen den där grafiken i skidstället utanför after-skin'?</p><p></p><p>Kommer självklart bidra med mina egna tankar, efter tre öl, men behöver lite betänketid.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Valmgren, post: 1049672, member: 96738"] I brist på annat, och en öl senare, så började jag fundera; vilken skida skulle jag köpa om jag 'bara' fick klara mig på ett par den kommande tiden? Tänkte, efter två öl senare, att det skulle vara intressant att se vad ni (du där) själva skulle välja om ni inför kommande vinter blev tvungna att ta samma beslut. Från första dagen i en isig pist till ett puderdump i alperna, ett par skidor som du skulle kunna klara dig på. Självklart blir det intressantare om man vidareutvecklar sakfrågan lite, kanske tar med bindnings- och pjäxval, snackar lite om hur man ska färgkoordinera med resterande utrustning och 'passar verkligen den där grafiken i skidstället utanför after-skin'? Kommer självklart bidra med mina egna tankar, efter tre öl, men behöver lite betänketid. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Tillbaka
Topp