Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 1050048" data-attributes="member: 66849"><p>Satsar hårt på att det blir mest offpist... och då blir det SGN Togga 194 med Fritschi Vipec och moddade Dynafit Mercury. En stor men fortfarande underhållande skida som alltid funkar i offpist, och som går bra i pist om man inte slöåker. Fritschi Vipec är bra att gå med och har viss dämpning i frambindningen så att man får en bra åkkänsla även när det är hårt underlag. Mercuryn med en Black Diamond innersko och litt vinkelmoddningar funkar bra i det mesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 1050048, member: 66849"] Satsar hårt på att det blir mest offpist... och då blir det SGN Togga 194 med Fritschi Vipec och moddade Dynafit Mercury. En stor men fortfarande underhållande skida som alltid funkar i offpist, och som går bra i pist om man inte slöåker. Fritschi Vipec är bra att gå med och har viss dämpning i frambindningen så att man får en bra åkkänsla även när det är hårt underlag. Mercuryn med en Black Diamond innersko och litt vinkelmoddningar funkar bra i det mesta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Tillbaka
Topp