Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="torax" data-source="post: 1050080" data-attributes="member: 136257"><p>[USER=66849]@fransosen[/USER]</p><p>Finns de att testa på anläggningarna i Sogndal framöver? Testade playversionen förra året. Några ändringar annars förutom topsheet ( tummen upp <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" />) ?</p><p></p><p>Väljer ett oprövat kort som sonen tror han ska få köra i vinter. Den smalaste skidan i familjekogret får det bli...</p><p>PB&J 188 med Radical ST och Dynafit Titan</p><p>Efter att ha sett den enbente toppturaren från Vermont ( se videon!!! ) som verkligen kör på EN skida så borde jag klara mig på två 101mm...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="torax, post: 1050080, member: 136257"] [USER=66849]@fransosen[/USER] Finns de att testa på anläggningarna i Sogndal framöver? Testade playversionen förra året. Några ändringar annars förutom topsheet ( tummen upp :)) ? Väljer ett oprövat kort som sonen tror han ska få köra i vinter. Den smalaste skidan i familjekogret får det bli... PB&J 188 med Radical ST och Dynafit Titan Efter att ha sett den enbente toppturaren från Vermont ( se videon!!! ) som verkligen kör på EN skida så borde jag klara mig på två 101mm... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Tillbaka
Topp