Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="fransosen" data-source="post: 1050103" data-attributes="member: 66849"><p>[USER=136257]@torax[/USER]</p><p>Jo, det finns lite div på skidanläggningarna i Sogndal. Men är det nåt speciellt du vill testa så är det bara att skicka ett mail till post at sgnskis.com eller ola at sgnskis.com . Vi har i stort sett alla modeller monterade med nån variant av demobindningar (tech eller alpint). Turtips får man på köpet <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Togga har bara en flexversion per längd nu (play i kortaste, solid i de längre). Topsheet är ändrat och så har vi justerat nosen lite, den är lite rundare och högre.</p><p></p><p>Ola - SGN skis</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="fransosen, post: 1050103, member: 66849"] [USER=136257]@torax[/USER] Jo, det finns lite div på skidanläggningarna i Sogndal. Men är det nåt speciellt du vill testa så är det bara att skicka ett mail till post at sgnskis.com eller ola at sgnskis.com . Vi har i stort sett alla modeller monterade med nån variant av demobindningar (tech eller alpint). Turtips får man på köpet :) Togga har bara en flexversion per längd nu (play i kortaste, solid i de längre). Topsheet är ändrat och så har vi justerat nosen lite, den är lite rundare och högre. Ola - SGN skis [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Tillbaka
Topp