Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1055428" data-attributes="member: 77701"><p>Eh.. fan. Klurigt det här.</p><p></p><p>Spontant svar blir väl det jag kör på som "göra-allt-setup" nu, dvs Armada TST 183 med Guardian 13 och mina tofflor till pjux (Fulltilt Soulsister med lite väl trötta innerskor), men om jag visste säkert att jag bara skulle köra liftnära skulle jag plocka av Guardian och slänga på en Griffon istället eftersom de är lättare, och visste jag att jag skulle tura mer än några minuter här och där skulle jag skaffa nya pjäxor för det är rätt oskönt att gå i Fulltiltsen.</p><p></p><p>På tal om det – en viss Seth Morrison verkar ju huda runt i Cham allt mer nuförtiden, men håller såvitt jag vet fast vid Fulltilts – nån som vet om han kör andra pjux när han turar eller om Fulltilt har någon gåpjäxa på gång eller om Seth är hardcore och uthärdar stelheten? :D</p><p></p><p>(Inte en techinsert eller ett gåläge så långt ögat kunde se i Fulltiltmontern på ISPO iaf..)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1055428, member: 77701"] Eh.. fan. Klurigt det här. Spontant svar blir väl det jag kör på som "göra-allt-setup" nu, dvs Armada TST 183 med Guardian 13 och mina tofflor till pjux (Fulltilt Soulsister med lite väl trötta innerskor), men om jag visste säkert att jag bara skulle köra liftnära skulle jag plocka av Guardian och slänga på en Griffon istället eftersom de är lättare, och visste jag att jag skulle tura mer än några minuter här och där skulle jag skaffa nya pjäxor för det är rätt oskönt att gå i Fulltiltsen. På tal om det – en viss Seth Morrison verkar ju huda runt i Cham allt mer nuförtiden, men håller såvitt jag vet fast vid Fulltilts – nån som vet om han kör andra pjux när han turar eller om Fulltilt har någon gåpjäxa på gång eller om Seth är hardcore och uthärdar stelheten? :D (Inte en techinsert eller ett gåläge så långt ögat kunde se i Fulltiltmontern på ISPO iaf..) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
om du bara fick välja en skida..
Tillbaka
Topp