Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Om du var en skida, hur hade du varit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Heddious" data-source="post: 1015178" data-attributes="member: 77701"><p>Skidan jag skulle vilja vara: 178 lång, 118 under foten, lite taper i topparna och lååång tip och tailrocker.. ungefär som på Völkl Kuro fast platt under foten så isiga skråpartier/transportsträckor inte blir fullt så olidliga. Mjuka men inte sladdriga.</p><p>Inser medan jag skriver att det kanske är Line Opus jag sitter och beskriver och det är fullt möjligt för jag har varit kär i Eric Pollards grafiker sedan de första vita EP Pro med träden kom. Whatever.</p><p></p><p>Jag är inte den skidan.</p><p></p><p>Egentligen är jag nog någonting ganska slitet och kantstött, med några år på nacken så jag har blivit frånsprungen av teknologin. Kanske påminner jag om K2:s ikoniska Seth/Nancy-lagg från senare delen av 00-talet.. var ascool en gång i tiden men inte längre. Fast jag har aldrig varit ascool så jag vet fan inte.</p><p>Jag säger att jag är en korsning mellan K2 Nancy och Armada TST. Ingen aning om vart det egentligen landar spec-wise osv, men det är skidor som jag gillade då plus skidor som jag gillar nu.</p><p></p><p>Sjukt kul initiativ förresten. Me gusta!!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Heddious, post: 1015178, member: 77701"] Skidan jag skulle vilja vara: 178 lång, 118 under foten, lite taper i topparna och lååång tip och tailrocker.. ungefär som på Völkl Kuro fast platt under foten så isiga skråpartier/transportsträckor inte blir fullt så olidliga. Mjuka men inte sladdriga. Inser medan jag skriver att det kanske är Line Opus jag sitter och beskriver och det är fullt möjligt för jag har varit kär i Eric Pollards grafiker sedan de första vita EP Pro med träden kom. Whatever. Jag är inte den skidan. Egentligen är jag nog någonting ganska slitet och kantstött, med några år på nacken så jag har blivit frånsprungen av teknologin. Kanske påminner jag om K2:s ikoniska Seth/Nancy-lagg från senare delen av 00-talet.. var ascool en gång i tiden men inte längre. Fast jag har aldrig varit ascool så jag vet fan inte. Jag säger att jag är en korsning mellan K2 Nancy och Armada TST. Ingen aning om vart det egentligen landar spec-wise osv, men det är skidor som jag gillade då plus skidor som jag gillar nu. Sjukt kul initiativ förresten. Me gusta!! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Om du var en skida, hur hade du varit?
Tillbaka
Topp