Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Om du var en skida, hur hade du varit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1015200" data-attributes="member: 99032"><p>Jag hade mest troligt haft assymetrisk skärning på sidorna så man kunde välja radie efter humör och förutsättningar. Inte för att det skulle vara bättre, bara annorlunda. Det traditionella hade fått representeras av den självklara styrskåran i belaget. Den som man får sickla vallan ur med sickelns rundade hörn. Självklart hade jag varit monterade med ett par Besser plattbindningar, nytänkande som bara blev ett sidospår och en parentes i utvecklingen. Men va fan, det var ju ändå nytänkande! Inte omöjligt att version 2.0 hade fått gåfunktion...</p><p></p><p>Det grafiska uttrycket hade representerats av kulören, d.v.s. enfärgade, förmodligen nån turkos variant kompletterat med en stilren men kontrasterande och ordentligt egotrippad logga. Kanterna skulle vara slipade i några udda vinklar i linje med ovanstående resonemang, inte nödvändigtvis bättre, men det måste ju testas!</p><p></p><p>Rockade eller inte är frågan. Sannolikheten är dock stor att de skulle ha blivit spontanrockade efter att ha gett med sig efter lång och trogen tjänst.</p><p></p><p>Vilken skida jag skulle vilja vara, det är en helt annan sak! :D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1015200, member: 99032"] Jag hade mest troligt haft assymetrisk skärning på sidorna så man kunde välja radie efter humör och förutsättningar. Inte för att det skulle vara bättre, bara annorlunda. Det traditionella hade fått representeras av den självklara styrskåran i belaget. Den som man får sickla vallan ur med sickelns rundade hörn. Självklart hade jag varit monterade med ett par Besser plattbindningar, nytänkande som bara blev ett sidospår och en parentes i utvecklingen. Men va fan, det var ju ändå nytänkande! Inte omöjligt att version 2.0 hade fått gåfunktion... Det grafiska uttrycket hade representerats av kulören, d.v.s. enfärgade, förmodligen nån turkos variant kompletterat med en stilren men kontrasterande och ordentligt egotrippad logga. Kanterna skulle vara slipade i några udda vinklar i linje med ovanstående resonemang, inte nödvändigtvis bättre, men det måste ju testas! Rockade eller inte är frågan. Sannolikheten är dock stor att de skulle ha blivit spontanrockade efter att ha gett med sig efter lång och trogen tjänst. Vilken skida jag skulle vilja vara, det är en helt annan sak! :D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Om du var en skida, hur hade du varit?
Tillbaka
Topp