Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Om man beställer från backcountrystore.com...
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jontefreerider1993" data-source="post: 83660"><p>jag beställde mina fujatives från backcountry.com i sommras och nu glider jag in på stadium och ser samma skida 1 lax billigare, frakt gick på ca 65 usd (ups express) och moms på ca 750 kr, (ungefär hittar inte kvittot).mitt råd är att beställ inga skidor som du kan köpa här är nästan säker på att priset blir det samma plus att garantin blir ju jobbigare.</p><p>eddie</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jontefreerider1993, post: 83660"] jag beställde mina fujatives från backcountry.com i sommras och nu glider jag in på stadium och ser samma skida 1 lax billigare, frakt gick på ca 65 usd (ups express) och moms på ca 750 kr, (ungefär hittar inte kvittot).mitt råd är att beställ inga skidor som du kan köpa här är nästan säker på att priset blir det samma plus att garantin blir ju jobbigare. eddie [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Om man beställer från backcountrystore.com...
Tillbaka
Topp