Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Wangler" data-source="post: 1143956" data-attributes="member: 65352"><p>Jag tycker du inte ska vara så blygsam.</p><p>Utan boosta dig med det bästa.</p><p>En volkwagn? Eller en porsche?</p><p>Visst är inte porsche för svår?</p><p></p><p>Jag skulle som du gå på känsla.</p><p>Vill jag ha det bästa och budget inte sätta i fara.</p><p></p><p>Cykel? Skidor? Golfklubbor? </p><p></p><p>Förstår du min poäng?</p><p></p><p>Känsla med andra ord..</p><p></p><p>Skidan kommer inte vara för svår..</p><p></p><p><img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Wangler, post: 1143956, member: 65352"] Jag tycker du inte ska vara så blygsam. Utan boosta dig med det bästa. En volkwagn? Eller en porsche? Visst är inte porsche för svår? Jag skulle som du gå på känsla. Vill jag ha det bästa och budget inte sätta i fara. Cykel? Skidor? Golfklubbor? Förstår du min poäng? Känsla med andra ord.. Skidan kommer inte vara för svår.. :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Tillbaka
Topp