Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sarastro" data-source="post: 1143962" data-attributes="member: 168297"><p>Eh bien, stort tack för alla goda råd och synpunkter. Om allt går väl hyr jag ett par RTM 84 för en dags provåkning inom de närmaste veckorna (dreglar redan....), så får vi se se'n.....</p><p></p><p>Kollade just på bilderna från "den välrenommerade Alpinbutiken", et touché!, gLasspinneL. Det var just precis Blizzard Brahma som man rekommenderade som andra alternativ. Så det får bli nästa variant, för det fall RTM 84:an inte faller mig på läppen....</p><p></p><p>Betraktar man pjäxor med styvhet 110 som mjuka? Jag menar på min nivå, alltså? De begagnade (2 år, och nästan i nyskick) Fischer Viron 11 jag fick tag i på Blocket känns både bekväma och väl anpassade för mig och mina lite bredare fötter. Sitter som en smäck, så de hade jag nog tänkt att fortsätta med under överskådlig framtid....</p><p></p><p>Cordialment,</p><p></p><p>/S</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sarastro, post: 1143962, member: 168297"] Eh bien, stort tack för alla goda råd och synpunkter. Om allt går väl hyr jag ett par RTM 84 för en dags provåkning inom de närmaste veckorna (dreglar redan....), så får vi se se'n..... Kollade just på bilderna från "den välrenommerade Alpinbutiken", et touché!, gLasspinneL. Det var just precis Blizzard Brahma som man rekommenderade som andra alternativ. Så det får bli nästa variant, för det fall RTM 84:an inte faller mig på läppen.... Betraktar man pjäxor med styvhet 110 som mjuka? Jag menar på min nivå, alltså? De begagnade (2 år, och nästan i nyskick) Fischer Viron 11 jag fick tag i på Blocket känns både bekväma och väl anpassade för mig och mina lite bredare fötter. Sitter som en smäck, så de hade jag nog tänkt att fortsätta med under överskådlig framtid.... Cordialment, /S [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Tillbaka
Topp