Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Telemarksystems" data-source="post: 1143970" data-attributes="member: 163449"><p>Detdär med styvhet i pjäxorna är ett litet h***vete...</p><p>Detta eftersom det inte finns nån standard utan alla märken kör sitt eget race.</p><p>Dessutom kan det finnas skillnader mellan olika modeller inom samma märke. </p><p>Enda vettiga rådet är att du provar dig fram.</p><p>Jag körde med Rossi Alltrack flex 110 nåt år men bytte just till Nordica Strider 130 flex. </p><p>Ingen större skillnad i flex tycker jag. </p><p>Fast har nu inte testat "vetenskapligt" med en pjäxa av båda på samma gång...</p><p>Annars tycker jag att du också ska prova Mantra från Völkl om du gillar fart. </p><p>Funkar också bredvid pisten. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f609.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=";)" title="Wink ;)" data-smilie="2"data-shortname=";)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Telemarksystems, post: 1143970, member: 163449"] Detdär med styvhet i pjäxorna är ett litet h***vete... Detta eftersom det inte finns nån standard utan alla märken kör sitt eget race. Dessutom kan det finnas skillnader mellan olika modeller inom samma märke. Enda vettiga rådet är att du provar dig fram. Jag körde med Rossi Alltrack flex 110 nåt år men bytte just till Nordica Strider 130 flex. Ingen större skillnad i flex tycker jag. Fast har nu inte testat "vetenskapligt" med en pjäxa av båda på samma gång... Annars tycker jag att du också ska prova Mantra från Völkl om du gillar fart. Funkar också bredvid pisten. ;) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Tillbaka
Topp