Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1144212" data-attributes="member: 161297"><p>Då är det tur att elefanter är så sällsynta i skidbackar. <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>OTG-goggles (over the glasses) har fungerat fint för mig. Gillar att kunna välja hjälm och ögonskydd var för sig. Exempelvis Cébé har många modeller (alla?) som fungerar fint med glasögon. Enda nackdelen är när man gör en riktig praktvurpa, då kan det bli ont i näsan. I synnerhet om man har såna där näsklämmor på brillorna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1144212, member: 161297"] Då är det tur att elefanter är så sällsynta i skidbackar. :) OTG-goggles (over the glasses) har fungerat fint för mig. Gillar att kunna välja hjälm och ögonskydd var för sig. Exempelvis Cébé har många modeller (alla?) som fungerar fint med glasögon. Enda nackdelen är när man gör en riktig praktvurpa, då kan det bli ont i näsan. I synnerhet om man har såna där näsklämmor på brillorna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Tillbaka
Topp