Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MUSN" data-source="post: 1145089" data-attributes="member: 73293"><p>Jag har en hjälm från stadium med visir.</p><p></p><p>Otroligt skön och fungerar utmärkt med vanliga brillor. </p><p></p><p>Rekommenderar starkt, mycket smidigare än OTG-googles som jag använde förr.</p><p>De är bara att öppna/stänga visiret. Dessutom ser de ju lite coolt ut. </p><p></p><p>Vurpade också med tvärstopp i lössnö och flög med ansiktet rakt i den hårda pisten och klarade mig utan en skråma. Utan visiret hade nog ansiktet fått en kraftig smäll.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MUSN, post: 1145089, member: 73293"] Jag har en hjälm från stadium med visir. Otroligt skön och fungerar utmärkt med vanliga brillor. Rekommenderar starkt, mycket smidigare än OTG-googles som jag använde förr. De är bara att öppna/stänga visiret. Dessutom ser de ju lite coolt ut. Vurpade också med tvärstopp i lössnö och flög med ansiktet rakt i den hårda pisten och klarade mig utan en skråma. Utan visiret hade nog ansiktet fått en kraftig smäll. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Ombörjare
Tillbaka
Topp