Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Omdömen om Köp&Sälj-säljare på Freeride
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Corin" data-source="post: 905260" data-attributes="member: 54815"><p>Jag har köpt prylar har på FR tre gånger. </p><p></p><p>Första gången var det av Lee-nus, dock inte via en annons. Han var grymt seriös och fixade till och med gratis frakt från Japan. Fina bilder och inga krånligheter helt enkelt. Nu passade inte jackan så bra, men det var ju absolut inte hans fel. Massvis med guldstjärnor där.</p><p></p><p>Sen köpte jag ett par JJ:s av KRS. Bra pris och så, men satan vad krångligt det var. Slutade med att jag fick ringa en ganska så avlägsen släkting som fick åka och hämta skidorna och sedan skicka dem med bussgods, han kunde av någon anledning inte göra det själv. </p><p></p><p>Till sist köpte jag ett par Alpha 2:er av CoolmaN. Gick bra, kanske lite dyrt, men helt okej ändå. Skickades i tid och det var inga problem över huvud taget.</p><p></p><p>Bra tråd förresten!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Corin, post: 905260, member: 54815"] Jag har köpt prylar har på FR tre gånger. Första gången var det av Lee-nus, dock inte via en annons. Han var grymt seriös och fixade till och med gratis frakt från Japan. Fina bilder och inga krånligheter helt enkelt. Nu passade inte jackan så bra, men det var ju absolut inte hans fel. Massvis med guldstjärnor där. Sen köpte jag ett par JJ:s av KRS. Bra pris och så, men satan vad krångligt det var. Slutade med att jag fick ringa en ganska så avlägsen släkting som fick åka och hämta skidorna och sedan skicka dem med bussgods, han kunde av någon anledning inte göra det själv. Till sist köpte jag ett par Alpha 2:er av CoolmaN. Gick bra, kanske lite dyrt, men helt okej ändå. Skickades i tid och det var inga problem över huvud taget. Bra tråd förresten! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Omdömen om Köp&Sälj-säljare på Freeride
Tillbaka
Topp