Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ommontering/Monteringspunkt Rustler 9
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="cagr" data-source="post: 1209010" data-attributes="member: 146558"><p>Har ett par Rustler 9 som jag tänkte montera om med ett par Duke PT och kommer pga den gamla bindningen att behöva montera Duke Ptn någon centimeter framför eller bakom recommended. Någon som har erfarenhet av hur ni upplevt skidan monterad bakom eller framför rek monteringspunkt? Recommended är redan rätt långt fram -7.7cm vilket gör att jag är tveksam på att montera Marker bindningen ännu längre fram.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="cagr, post: 1209010, member: 146558"] Har ett par Rustler 9 som jag tänkte montera om med ett par Duke PT och kommer pga den gamla bindningen att behöva montera Duke Ptn någon centimeter framför eller bakom recommended. Någon som har erfarenhet av hur ni upplevt skidan monterad bakom eller framför rek monteringspunkt? Recommended är redan rätt långt fram -7.7cm vilket gör att jag är tveksam på att montera Marker bindningen ännu längre fram. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ommontering/Monteringspunkt Rustler 9
Tillbaka
Topp