Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Omogen attityd
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="somebody" data-source="post: 105855" data-attributes="member: 47499"><p>Tycker det är väldigt dåligt och omget att komma med komentarer som "släng brädan åk lagg" "snowblades är för dom som inte kan åka" osv. </p><p></p><p>Dom innlägen är väldigt onödiga och bidrar till en sämmre stämning på forumet. Märks väldigt väl vilka som är "kids" och bara snackar skit. Visst jag är väll också "kids" eftersom jag är 15 år men jag skriver inga så onödiga inlägg som dom jag nämde här ovan. </p><p></p><p>Visst det är väll inte bara vi yngre som skriver så antar jag men om nån på 20 år skriver t.ex. "dumpa brädan åk lagg" . Då bör dom verkligen tänka över sitt beteend ni är för fan vuxna uppför er som de då!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="somebody, post: 105855, member: 47499"] Tycker det är väldigt dåligt och omget att komma med komentarer som "släng brädan åk lagg" "snowblades är för dom som inte kan åka" osv. Dom innlägen är väldigt onödiga och bidrar till en sämmre stämning på forumet. Märks väldigt väl vilka som är "kids" och bara snackar skit. Visst jag är väll också "kids" eftersom jag är 15 år men jag skriver inga så onödiga inlägg som dom jag nämde här ovan. Visst det är väll inte bara vi yngre som skriver så antar jag men om nån på 20 år skriver t.ex. "dumpa brädan åk lagg" . Då bör dom verkligen tänka över sitt beteend ni är för fan vuxna uppför er som de då! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Omogen attityd
Tillbaka
Topp