Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Omöjligt att hitta en vettig skidjacka
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1139594" data-attributes="member: 161446"><p>Nu har jag endast åkt sedan 2012, använder aldrig luvan (löstagbar på ett budgetställ). Och jag åker ofta i riktigt kallt och blåsigt väder. Min luvan är kvar i packningen varje tripp. Den är bara i vägen när den sitter på jackan, svårt att få den sitta bra över hjälmen utan att störa eller blåsa av. Jag saknar den inte.</p><p></p><p>"Extremt väsentligt" för att fungera som skidjacka?? Det håller inte jag med om iaf. </p><p>I sådana fall kan man ju fråga sig hur stora majoriteten överlever, som åker utan luvan på. :D</p><p></p><p>Folk är olika, vissa gillar bälte, andra hängslen. Så är det bara, inget att racka ner på bara för att man inte begriper att andra har annan smak än en själv. Tyvärr kan jag inte hjälpa TS, men hoppas han hittar en jacka som funkar för honom.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1139594, member: 161446"] Nu har jag endast åkt sedan 2012, använder aldrig luvan (löstagbar på ett budgetställ). Och jag åker ofta i riktigt kallt och blåsigt väder. Min luvan är kvar i packningen varje tripp. Den är bara i vägen när den sitter på jackan, svårt att få den sitta bra över hjälmen utan att störa eller blåsa av. Jag saknar den inte. "Extremt väsentligt" för att fungera som skidjacka?? Det håller inte jag med om iaf. I sådana fall kan man ju fråga sig hur stora majoriteten överlever, som åker utan luvan på. :D Folk är olika, vissa gillar bälte, andra hängslen. Så är det bara, inget att racka ner på bara för att man inte begriper att andra har annan smak än en själv. Tyvärr kan jag inte hjälpa TS, men hoppas han hittar en jacka som funkar för honom. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Omöjligt att hitta en vettig skidjacka
Tillbaka
Topp