Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SNDVLL" data-source="post: 250637" data-attributes="member: 48051"><p>Jag fick benhinneinflamation för ett par år sen, när jag orienterade och tävlade i längdskidor som en galning. Min tränare sa till mig att det bara var att börja träna alternativt dvs, Simma, cykla(fast trampa mitt på foten och inte främre delen), bara åka klassiskt alltså ingen skate överhuvudtaget. Fick inte springa någonting och när det sen var över så kunde jag börja springa men inte med orienteringsskor utan med joggingskor som var BRA dämpade och fungerade med min fot och mitt nertramp. </p><p>Sen ska man ha värme på hela tiden, gärna med tigerbalsam! Jag gick runt i tre månader med benvärmare och tigerbalsam och det funkade verkligen! Tappade inte mycket kondis och var bra när skidsäsongen började. Tappade dock mycket teknik då jag inte fick åka rullskidor men mitt tips är mycket värme och tigerbalsam/linement!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SNDVLL, post: 250637, member: 48051"] Jag fick benhinneinflamation för ett par år sen, när jag orienterade och tävlade i längdskidor som en galning. Min tränare sa till mig att det bara var att börja träna alternativt dvs, Simma, cykla(fast trampa mitt på foten och inte främre delen), bara åka klassiskt alltså ingen skate överhuvudtaget. Fick inte springa någonting och när det sen var över så kunde jag börja springa men inte med orienteringsskor utan med joggingskor som var BRA dämpade och fungerade med min fot och mitt nertramp. Sen ska man ha värme på hela tiden, gärna med tigerbalsam! Jag gick runt i tre månader med benvärmare och tigerbalsam och det funkade verkligen! Tappade inte mycket kondis och var bra när skidsäsongen började. Tappade dock mycket teknik då jag inte fick åka rullskidor men mitt tips är mycket värme och tigerbalsam/linement! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Tillbaka
Topp