Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="ptrl" data-source="post: 294650"><p>Använd gärna ett gummiband till övning som är överst av de 3^, det tar mycket mer på musklerna runt benhinnorna. Kör inte alltid foten rakt upp mot dig utan variera genom att stöta ut den mot sidorna också. </p><p></p><p>Orudus Gel hjälper om ingen skrivit det. Hur det används står på förpackningen, finns på apoteket. </p><p></p><p>Skaffa formgjutna sulor till dojorna hos exempelvis löplappet. Går på någon tusning, men det är de värt. Hjälper dig att få rätt belastning under foten, är inte riktigt säker på vad den gör exakt men det hjälper. </p><p></p><p>Jag brukar även ta ut original sulorna i pjucksen och köra utan, sedan sätta tillbaka dem efter någon veckas åkning. Så varannan vecka utan varannan vecka med, vet inte hur det ska hjälpa riktigt, men det gör det iaf! värt att testa.</p><p></p><p>Verkar som att många har problem med benhinnorna här på Freeride, varför inte sätta ihop en liten guide om vad som hjälper mot det? Så slipper vi alla trådar i forumet om det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="ptrl, post: 294650"] Använd gärna ett gummiband till övning som är överst av de 3^, det tar mycket mer på musklerna runt benhinnorna. Kör inte alltid foten rakt upp mot dig utan variera genom att stöta ut den mot sidorna också. Orudus Gel hjälper om ingen skrivit det. Hur det används står på förpackningen, finns på apoteket. Skaffa formgjutna sulor till dojorna hos exempelvis löplappet. Går på någon tusning, men det är de värt. Hjälper dig att få rätt belastning under foten, är inte riktigt säker på vad den gör exakt men det hjälper. Jag brukar även ta ut original sulorna i pjucksen och köra utan, sedan sätta tillbaka dem efter någon veckas åkning. Så varannan vecka utan varannan vecka med, vet inte hur det ska hjälpa riktigt, men det gör det iaf! värt att testa. Verkar som att många har problem med benhinnorna här på Freeride, varför inte sätta ihop en liten guide om vad som hjälper mot det? Så slipper vi alla trådar i forumet om det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Tillbaka
Topp