Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JooockeT" data-source="post: 295860" data-attributes="member: 16196"><p>Men allstå borde man inte ha ont i hela den muskeln då, ända upp till aldeles under knät, iaf jag har bara ont ovanför foten och upp till där pjäxkanten brukar vara på framsidan vid skenbenet. Men de kanske inte gäller för mig de där du skriver då, men jag kan iofs tänka mig att jag har en svag muskel där för jag tränar den aldrig och springer sällan.</p><p></p><p>Jag har en fråga till, är det lämpligt att använda Tiger balsam under tiden man använder Zon (salvan), de står ju typ på användningsinformationen till Tiger balsam att "Effekten av samtidig användning av andra läkemedel inklusive naturläkemedel, eller föda är inte studerad"</p><p>Vill bara veta om någon annan testat detta och om det inte va några problem innan jag testar, de borde ju inte vara nån fara tycker jag. Förstår att majoriteten här inte är några läkare som kan alla eventuella faktorer och så men om ni testat och det inte har vart några problem så kör jag också på det. Desperat att få mina benhinnor i form. =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JooockeT, post: 295860, member: 16196"] Men allstå borde man inte ha ont i hela den muskeln då, ända upp till aldeles under knät, iaf jag har bara ont ovanför foten och upp till där pjäxkanten brukar vara på framsidan vid skenbenet. Men de kanske inte gäller för mig de där du skriver då, men jag kan iofs tänka mig att jag har en svag muskel där för jag tränar den aldrig och springer sällan. Jag har en fråga till, är det lämpligt att använda Tiger balsam under tiden man använder Zon (salvan), de står ju typ på användningsinformationen till Tiger balsam att "Effekten av samtidig användning av andra läkemedel inklusive naturläkemedel, eller föda är inte studerad" Vill bara veta om någon annan testat detta och om det inte va några problem innan jag testar, de borde ju inte vara nån fara tycker jag. Förstår att majoriteten här inte är några läkare som kan alla eventuella faktorer och så men om ni testat och det inte har vart några problem så kör jag också på det. Desperat att få mina benhinnor i form. =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Tillbaka
Topp