Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Johan_Stralfors" data-source="post: 61704" data-attributes="member: 29109"><p>Hola</p><p></p><p>Ont i benhinnorna har väldigt många och det är extremt frustrerande och förstör åkningen, därför ska du:</p><p></p><p>1. Strecha benhinnorna varje dag när du åker och en vecka innan du ska på skidresa. </p><p>Sitt på huk böj in ena benet under dig och balansera med all tyngd på tårna på det andra benet.</p><p></p><p>2. Köp ett par dyra skidstrumpor, med förstärkningar på smalbenen och se till att de sitter rätt och att inte understället knölar sig. </p><p>Nya skidstrumpor tog så gott som helt bort mina benhinnesmärtor.</p><p></p><p>3. Ett lite mindre beprövat tips, jag har hört från diverse källor att smärtorna kan lätta om man rakar benen.</p><p></p><p>Hoppas du får njuta av smärtfritt hoppande.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Johan_Stralfors, post: 61704, member: 29109"] Hola Ont i benhinnorna har väldigt många och det är extremt frustrerande och förstör åkningen, därför ska du: 1. Strecha benhinnorna varje dag när du åker och en vecka innan du ska på skidresa. Sitt på huk böj in ena benet under dig och balansera med all tyngd på tårna på det andra benet. 2. Köp ett par dyra skidstrumpor, med förstärkningar på smalbenen och se till att de sitter rätt och att inte understället knölar sig. Nya skidstrumpor tog så gott som helt bort mina benhinnesmärtor. 3. Ett lite mindre beprövat tips, jag har hört från diverse källor att smärtorna kan lätta om man rakar benen. Hoppas du får njuta av smärtfritt hoppande. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Onda benhinnor, hjälp mig
Tillbaka
Topp