Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
-One Life- Teaser, Skidfilm från Bjursås
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tom" data-source="post: 118019"><p>andreas-N: om du förväntar dig en poor boyz film från bjurs, så kanske du blir besviken. men jag kan säga att filmen kommer inte att hålla samma höga standrard på trick som i tex, absence, men den kommer att bli som film bättre än de fleta filmer p marknanden. så bra att de som till vardags inte ser på skidfilmer kommer att gilla den. en film för alla. som inte blir tråkig, oavsett hur många hopp vi kör bjurshoppet.. menmen, det hjälper inte när det enda man värdesätter i en film är hur bra åkarna åker, då ska du nog kolla mer på proffsfilmerna, som kan ha schyssta trick, men mer är som enn uppvisningsfilm.. </p><p></p><p>herring: baktanken är att vi vill spara det bästa till filmen. men klart, vi kunde ha tagit bättre klipp. men det spar vi till railern som kommer sen, den ska ju marknadsföra filmen. det här är mer en förhandsvisning. och den behöver inte vara bra. men jag tycker den faktiskt är grymt bra.</p><p></p><p>marcus_e_and_co: det finns ingen tanke bankom det, bara att visa att heriks är med i filmen genom att köra nått klipp på han. kul att du ser fram emot filmen, och du kommer få ett gott skratt när du sett filmen och kommer ihåg hur bra trailern var. vi har filmat i 8 månader. redigerat filmen i 3 månader, och är snart klar med halva filmen.. förväntningarna är höga, men den kommer bli grym!</p><p></p><p>Knegoff:</p><p>Vi är inte ironiska. det jag skrev i första inlägget är filmen vi gör. dock har jag inte sagt nått om teasern. men tydligen har vi tagit med klipp som vi borde skippat.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tom, post: 118019"] andreas-N: om du förväntar dig en poor boyz film från bjurs, så kanske du blir besviken. men jag kan säga att filmen kommer inte att hålla samma höga standrard på trick som i tex, absence, men den kommer att bli som film bättre än de fleta filmer p marknanden. så bra att de som till vardags inte ser på skidfilmer kommer att gilla den. en film för alla. som inte blir tråkig, oavsett hur många hopp vi kör bjurshoppet.. menmen, det hjälper inte när det enda man värdesätter i en film är hur bra åkarna åker, då ska du nog kolla mer på proffsfilmerna, som kan ha schyssta trick, men mer är som enn uppvisningsfilm.. herring: baktanken är att vi vill spara det bästa till filmen. men klart, vi kunde ha tagit bättre klipp. men det spar vi till railern som kommer sen, den ska ju marknadsföra filmen. det här är mer en förhandsvisning. och den behöver inte vara bra. men jag tycker den faktiskt är grymt bra. marcus_e_and_co: det finns ingen tanke bankom det, bara att visa att heriks är med i filmen genom att köra nått klipp på han. kul att du ser fram emot filmen, och du kommer få ett gott skratt när du sett filmen och kommer ihåg hur bra trailern var. vi har filmat i 8 månader. redigerat filmen i 3 månader, och är snart klar med halva filmen.. förväntningarna är höga, men den kommer bli grym! Knegoff: Vi är inte ironiska. det jag skrev i första inlägget är filmen vi gör. dock har jag inte sagt nått om teasern. men tydligen har vi tagit med klipp som vi borde skippat. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
-One Life- Teaser, Skidfilm från Bjursås
Tillbaka
Topp