Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
One quiver-offpistskida med camber + tiprocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Lintan1" data-source="post: 857503" data-attributes="member: 66890"><p>Kollade in din tråd, GOS. Mycket nyttig fakta och funderingar. Har du själv bestämt dig för något? Vid närmare eftertanke letar vi efter samma skida, ungefär.</p><p></p><p>Har två kompisar som kör på den skidan. Båda är väldigt nöjda med dom. Men den känns lite väl stor när pisten fryser på. Skulle vilja hamna runt 115 i midjan. Det känns allround </p><p></p><p>Det jag tror jag söker är nån som har åkt på Pro rider 115,Mothership, EHP och Czar och kan jämföra dem lite =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Lintan1, post: 857503, member: 66890"] Kollade in din tråd, GOS. Mycket nyttig fakta och funderingar. Har du själv bestämt dig för något? Vid närmare eftertanke letar vi efter samma skida, ungefär. Har två kompisar som kör på den skidan. Båda är väldigt nöjda med dom. Men den känns lite väl stor när pisten fryser på. Skulle vilja hamna runt 115 i midjan. Det känns allround Det jag tror jag söker är nån som har åkt på Pro rider 115,Mothership, EHP och Czar och kan jämföra dem lite =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
One quiver-offpistskida med camber + tiprocker
Tillbaka
Topp