Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
One quiver-offpistskida med camber + tiprocker
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Entoft" data-source="post: 857542" data-attributes="member: 45961"><p>Jag har ungefär samma kroppsstats som du och kör på El Dictator. </p><p></p><p>Har testat skidan i alla typer av underlag och är hur nöjd som helst. Trodde att den skulle vara för köttig och stor för att ha som en allsidig skida men jag hade fel. Det går att komma runt fint mellan träden i skogen och den fullständigt slaktar uppkört, skare och vindpinat. Sjukt stabil när man kommer upp i fart och flyter mycket fint i pudret. Körde skidan i Åre efter att det regnat och sedan frusit, så det var ren blankis på hela berget, där va sidan inte så kul :p</p><p> Kan vara svår att få i ett par att provköra men det är absolut en skida som klarar allt du beskrev att du ville ha skidan till.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Entoft, post: 857542, member: 45961"] Jag har ungefär samma kroppsstats som du och kör på El Dictator. Har testat skidan i alla typer av underlag och är hur nöjd som helst. Trodde att den skulle vara för köttig och stor för att ha som en allsidig skida men jag hade fel. Det går att komma runt fint mellan träden i skogen och den fullständigt slaktar uppkört, skare och vindpinat. Sjukt stabil när man kommer upp i fart och flyter mycket fint i pudret. Körde skidan i Åre efter att det regnat och sedan frusit, så det var ren blankis på hela berget, där va sidan inte så kul :p Kan vara svår att få i ett par att provköra men det är absolut en skida som klarar allt du beskrev att du ville ha skidan till. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
One quiver-offpistskida med camber + tiprocker
Tillbaka
Topp