Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jane6" data-source="post: 812475"><p>1. Dude, you just told me att du var naken. Ponera att du och jag delade arbetsplats (ja, jag vet inte exakt vad du jobbar med, kan ju vara allt ifrån clown på barnkalas med tvivelaktiga sidointressen till styrelseledamot för HQ bank, men antog att det var något mer "seriöst". Rätta mig snälla om jag har fel), jag hade inte velat sitta i fikarummet med en snubbe som ser ut som en Teletubby med hormonrubbningar.</p><p>2. Antog att du är färdigväxt och ute ur målbrottet med tanke på din ålder. Men vad vet jag, du kanske fyllde i fel årtal för att verka gammal och erfaren? insta-credz! Sparkdräkt är något jag i alla fall associerar med småbarn som fortfarande inte lärt sig att skiten inte ska ligga och lukta i brallorna utan spolas ner, långt bort från kräsna näsborrar. </p><p>3. Inte enbart det faktum att jag tycker onepieces är vämjeliga att bara kolla på, men om jag då visste/kunde lista ut att personen ifråga faktiskt var helt naken under den skulle jag flippa ur, då det såvitt jag vet inte är direkt socialt acceptabelt att gå omkring i overall naken. Men hey, thats just me. </p><p>4. Agreed. Jag vidhåller dock min ståndpunkt, amning ser jag som mer naturligt än en larvig och obskyr modefluga som framställer bäraren av plagget som en total tönt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jane6, post: 812475"] 1. Dude, you just told me att du var naken. Ponera att du och jag delade arbetsplats (ja, jag vet inte exakt vad du jobbar med, kan ju vara allt ifrån clown på barnkalas med tvivelaktiga sidointressen till styrelseledamot för HQ bank, men antog att det var något mer "seriöst". Rätta mig snälla om jag har fel), jag hade inte velat sitta i fikarummet med en snubbe som ser ut som en Teletubby med hormonrubbningar. 2. Antog att du är färdigväxt och ute ur målbrottet med tanke på din ålder. Men vad vet jag, du kanske fyllde i fel årtal för att verka gammal och erfaren? insta-credz! Sparkdräkt är något jag i alla fall associerar med småbarn som fortfarande inte lärt sig att skiten inte ska ligga och lukta i brallorna utan spolas ner, långt bort från kräsna näsborrar. 3. Inte enbart det faktum att jag tycker onepieces är vämjeliga att bara kolla på, men om jag då visste/kunde lista ut att personen ifråga faktiskt var helt naken under den skulle jag flippa ur, då det såvitt jag vet inte är direkt socialt acceptabelt att gå omkring i overall naken. Men hey, thats just me. 4. Agreed. Jag vidhåller dock min ståndpunkt, amning ser jag som mer naturligt än en larvig och obskyr modefluga som framställer bäraren av plagget som en total tönt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus?
Tillbaka
Topp