Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Mode
Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Jibberisch" data-source="post: 812592" data-attributes="member: 45951"><p>Nej, jag kan inte lika gärna använda leggings istället för en mysoverall. Leggings är för tajta för min smak, men jag har sett snubbar i leggings/leggings -liknande plagg. Kul att du reagerar som du gör, men det blir liksom lite onödigt. Ingen kommer bry sej, ingen kommer ändra sej. Du väljer inte mysoverallen, den väljer dej.</p><p></p><p>Bäbis? Nappflaska? Själv längtar jag tillbaka, inget ansvar, inga nedra måsten. Kan man få öl i nappflaskan? Nu känns det lite bättre igen. </p><p></p><p>Får man åka skidor i en vanlig overall utan att bli kallad bäbis?</p><p></p><p></p><p>Det är så många fel med den där meningen att jag inte vet vart jag ska börja. </p><p></p><p></p><p>Ord!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Jibberisch, post: 812592, member: 45951"] Nej, jag kan inte lika gärna använda leggings istället för en mysoverall. Leggings är för tajta för min smak, men jag har sett snubbar i leggings/leggings -liknande plagg. Kul att du reagerar som du gör, men det blir liksom lite onödigt. Ingen kommer bry sej, ingen kommer ändra sej. Du väljer inte mysoverallen, den väljer dej. Bäbis? Nappflaska? Själv längtar jag tillbaka, inget ansvar, inga nedra måsten. Kan man få öl i nappflaskan? Nu känns det lite bättre igen. Får man åka skidor i en vanlig overall utan att bli kallad bäbis? Det är så många fel med den där meningen att jag inte vet vart jag ska börja. Ord! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Mode
Onepiece mjukisoveraller, bra eller anus?
Tillbaka
Topp