Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Online handla - Snowinn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Stabben" data-source="post: 1005790" data-attributes="member: 141856"><p>Måste bara säga det att Snowinn.com fungerar perfekt. Jag köpte ett par nya Völkl Code Speedwall därifrån ganska nyligen! Jäkligt mycket billigare och inget fel på skidorna ifråga heller.</p><p>Trodde ärligt talat att jag blivit blåst, men dem dök upp till slut!</p><p></p><p>MEN, MEN, MEN!!! Ska ni handla därifrån så gör det inte om ni har tidspress och vill ha sakerna till ett visst datum!</p><p>Jag valde att betala extra pengar för snabbfrakt med DHL, dvs typ 300:- eller så och 1(??) dag leverans. Slutade med att jag fick vänta lite mer än två veckor på skidorna, 12-13 arbetsdagar.....</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Stabben, post: 1005790, member: 141856"] Måste bara säga det att Snowinn.com fungerar perfekt. Jag köpte ett par nya Völkl Code Speedwall därifrån ganska nyligen! Jäkligt mycket billigare och inget fel på skidorna ifråga heller. Trodde ärligt talat att jag blivit blåst, men dem dök upp till slut! MEN, MEN, MEN!!! Ska ni handla därifrån så gör det inte om ni har tidspress och vill ha sakerna till ett visst datum! Jag valde att betala extra pengar för snabbfrakt med DHL, dvs typ 300:- eller så och 1(??) dag leverans. Slutade med att jag fick vänta lite mer än två veckor på skidorna, 12-13 arbetsdagar..... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Online handla - Snowinn
Tillbaka
Topp