Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Online handla - Snowinn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="hyperkub" data-source="post: 1028743" data-attributes="member: 132409"><p>Snowwinn har bra priser men kommunikation funkar inte så bra. Jag fick jagar dom flera gånger. Historian var att jag ringde och ändrade en order, men de aldrig skickade ut betalningsinformation för mellanskillnaden. Åtminstone jag aldrig fick en räkning eller e-post överhuvudtaget, inte ens när jag gjorde min original beställning. Kollade t.o.m i skräp mappan, men ingenting. Då satt Snowwinn och väntade för mig att betala (och utan information jag kunde inte göra det). Det tog flera e-post och irriterade teleefonsamtal från min sida att får betalningsinformationen. </p><p></p><p>Sedan skickade de iväg allting på en gång, fixk tracking number osv. Jag är, trotts irritation över kommunikationsproblem, positiv till priserna och snabb leverans när betlaningsproblem var fixade. Lektion: beställ någrann från början och undvika att ändra order osv. Och förväntar inte tydlig kommikation. Jag fick inte, som sagt, en enda e-post från deras system.</p><p></p><p>M</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="hyperkub, post: 1028743, member: 132409"] Snowwinn har bra priser men kommunikation funkar inte så bra. Jag fick jagar dom flera gånger. Historian var att jag ringde och ändrade en order, men de aldrig skickade ut betalningsinformation för mellanskillnaden. Åtminstone jag aldrig fick en räkning eller e-post överhuvudtaget, inte ens när jag gjorde min original beställning. Kollade t.o.m i skräp mappan, men ingenting. Då satt Snowwinn och väntade för mig att betala (och utan information jag kunde inte göra det). Det tog flera e-post och irriterade teleefonsamtal från min sida att får betalningsinformationen. Sedan skickade de iväg allting på en gång, fixk tracking number osv. Jag är, trotts irritation över kommunikationsproblem, positiv till priserna och snabb leverans när betlaningsproblem var fixade. Lektion: beställ någrann från början och undvika att ändra order osv. Och förväntar inte tydlig kommikation. Jag fick inte, som sagt, en enda e-post från deras system. M [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Online handla - Snowinn
Tillbaka
Topp