Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Online handla - Snowinn
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="KebabBoy2012" data-source="post: 994998" data-attributes="member: 135395"><p>Förslag: lägg in SNowinn i trådtiteln så har man en gemensam tråd om företaget i fråga.</p><p></p><p>Beställde själv därifrån i tisdags. Betalar för snabbfrakt som skall ta en dag.</p><p>Får reda på att en av produkterna är slut i lager och byter då upp mig och betalar mellanskillnaden på onsdag morgon innan kl 14 så att jag ska få produkterna iaf på torsdag eftersom ju leveranstiden är en dag om man betalat kl 14 dagen innan.</p><p></p><p>Ringer kundservicen och blir absolut lovad produkter innan fredagen denna vecka.</p><p></p><p>Nu är de inte ens säkra på att jag kan få produkterna denna vecka. De lovar mer än de kan hålla kan jag ju bara säga, jävla siestasovare, nu står jag utan skidor innan jag ska iväg till alperna.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="KebabBoy2012, post: 994998, member: 135395"] Förslag: lägg in SNowinn i trådtiteln så har man en gemensam tråd om företaget i fråga. Beställde själv därifrån i tisdags. Betalar för snabbfrakt som skall ta en dag. Får reda på att en av produkterna är slut i lager och byter då upp mig och betalar mellanskillnaden på onsdag morgon innan kl 14 så att jag ska få produkterna iaf på torsdag eftersom ju leveranstiden är en dag om man betalat kl 14 dagen innan. Ringer kundservicen och blir absolut lovad produkter innan fredagen denna vecka. Nu är de inte ens säkra på att jag kan få produkterna denna vecka. De lovar mer än de kan hålla kan jag ju bara säga, jävla siestasovare, nu står jag utan skidor innan jag ska iväg till alperna. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Online handla - Snowinn
Tillbaka
Topp