Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Onlinebutiker??
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="MartinN" data-source="post: 18550" data-attributes="member: 15824"><p>Sista dagen på säsongen blev jag självklart bestulen på min kära skidor. Nu har jag fått cash av försäkringsbolaget och tänkte omgående inhandla nya. Då de flesta butiker nu knappt har kvar nåra skidor och det dom har kvar är skräp tänkte jag fråga om det är någon här som har hört talas om något ställe man kan köpa kvalitetsskidor på nätet och få dom hemskickade. Jag vet att Salomon i USA har denna service, men det blir så jävla dyrt om man ska få dom till Sverige. Finns det någon bra onlinebutik i Europa, eller rentav Sverige?? </p><p></p><p>mvh Martin</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="MartinN, post: 18550, member: 15824"] Sista dagen på säsongen blev jag självklart bestulen på min kära skidor. Nu har jag fått cash av försäkringsbolaget och tänkte omgående inhandla nya. Då de flesta butiker nu knappt har kvar nåra skidor och det dom har kvar är skräp tänkte jag fråga om det är någon här som har hört talas om något ställe man kan köpa kvalitetsskidor på nätet och få dom hemskickade. Jag vet att Salomon i USA har denna service, men det blir så jävla dyrt om man ska få dom till Sverige. Finns det någon bra onlinebutik i Europa, eller rentav Sverige?? mvh Martin [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Onlinebutiker??
Tillbaka
Topp