Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Onödiga Studsmattefilmer!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Philiip" data-source="post: 311482" data-attributes="member: 70911"><p>Tjena</p><p></p><p>Jag antar att det inte bara är jag som har lagt märke till alla studdsmattefilmer som läggs upp på freeride just nu. Sanningen att säga är jag en aning trött på dem! Varenda en visar samma sak; att i princip varenda unge med studsmatta kan göra en Misty 540 </p><p>och backflip. </p><p>Visst kan jag undvika att kolla på dem, men då kanske jag missar en film när någon drar en cork 1080 eller en double misty 1260!</p><p></p><p>Det jag vill säga är att folk ska sluta lägga upp massa skitfilmer och i stället komma tillbaka när de har något unikt att tillföra!</p><p></p><p>Ha det fint!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Philiip, post: 311482, member: 70911"] Tjena Jag antar att det inte bara är jag som har lagt märke till alla studdsmattefilmer som läggs upp på freeride just nu. Sanningen att säga är jag en aning trött på dem! Varenda en visar samma sak; att i princip varenda unge med studsmatta kan göra en Misty 540 och backflip. Visst kan jag undvika att kolla på dem, men då kanske jag missar en film när någon drar en cork 1080 eller en double misty 1260! Det jag vill säga är att folk ska sluta lägga upp massa skitfilmer och i stället komma tillbaka när de har något unikt att tillföra! Ha det fint! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Onödiga Studsmattefilmer!
Tillbaka
Topp