Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
onödigt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 506093" data-attributes="member: 53337"><p>jag som åker typ 70 dagar om året sliter ett par lagg per säsong, eller mera, beror ju lite på om man får några stora jack i dom eller om dom går av eller så..</p><p></p><p>men är du försiktig med grejerna så kan dom om du räknar efter mitt antal åkdagar få ut alltså 70/14 = 5 ÅR</p><p></p><p>så, om du är varsam om prylarna, så borde dom hålla upp till 5 säsonger! vilket är sjukt länge.. men, det är ofta tråkigt å åka på samma lagg efter ett tag, man tröttnar! så då är de ju bara att byta dom efter några år?</p><p></p><p>hoppas du hittar nått som faller dig i smaken! att ha egna prylar är mycket bättre istälelt för att hyra, då blir det alltid nya saker att åka på varje gång, och man hinner aldrig riktigt vänja sig och få ut det mesta av det! har du egna saker så vet du hur skidan rör sig i snön och hur den funkar, och då borde du också få ut mera på den åkningen du får! <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 506093, member: 53337"] jag som åker typ 70 dagar om året sliter ett par lagg per säsong, eller mera, beror ju lite på om man får några stora jack i dom eller om dom går av eller så.. men är du försiktig med grejerna så kan dom om du räknar efter mitt antal åkdagar få ut alltså 70/14 = 5 ÅR så, om du är varsam om prylarna, så borde dom hålla upp till 5 säsonger! vilket är sjukt länge.. men, det är ofta tråkigt å åka på samma lagg efter ett tag, man tröttnar! så då är de ju bara att byta dom efter några år? hoppas du hittar nått som faller dig i smaken! att ha egna prylar är mycket bättre istälelt för att hyra, då blir det alltid nya saker att åka på varje gång, och man hinner aldrig riktigt vänja sig och få ut det mesta av det! har du egna saker så vet du hur skidan rör sig i snön och hur den funkar, och då borde du också få ut mera på den åkningen du får! :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
onödigt?
Tillbaka
Topp