Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Telemark
Önskar tips på skida
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="antikvitet" data-source="post: 1329257" data-attributes="member: 132155"><p>Ja Stingern, det var en fräsig skida. Kan tänka mig en BD O2 på den så hade man en giftig setup. Har hänt en del sen dess.</p><p></p><p>Black Crows Camox Freebird med en Meidjo-bindning är kattens pyamas! Det är i alla fall den setup jag har, när jag ids åka telisar. Så jäkla kul att åka på. Disclaimer för att det är en fem-sex år gammal variant och att jag inte söker det perfekta skäret i en nyspolad pist. Som alltid gäller det att köpa en skida som tål en telisbindning; dvs mycket att skruva i och inte bara skum under skalet.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="antikvitet, post: 1329257, member: 132155"] Ja Stingern, det var en fräsig skida. Kan tänka mig en BD O2 på den så hade man en giftig setup. Har hänt en del sen dess. Black Crows Camox Freebird med en Meidjo-bindning är kattens pyamas! Det är i alla fall den setup jag har, när jag ids åka telisar. Så jäkla kul att åka på. Disclaimer för att det är en fem-sex år gammal variant och att jag inte söker det perfekta skäret i en nyspolad pist. Som alltid gäller det att köpa en skida som tål en telisbindning; dvs mycket att skruva i och inte bara skum under skalet. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Telemark
Önskar tips på skida
Tillbaka
Topp