Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Åre
Önskemål till Bräcke Snowpark 08/09?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gsnell" data-source="post: 514612" data-attributes="member: 45052"><p>Jag skulle vilja se en liten förändring på snobowen i slutet av röda linljen. som det är nu är landningen på tog för nära själva boxen och eftersom landningen inte heller är så lång så flyger man gärna förbi landningen, och landar då givetvis i botten.</p><p></p><p>Så den första förändringen skulle vara ett längre gap till landningen där och kanske lite längre landning.</p><p></p><p>Min andra förändring på den snöboxen skulle vara om dden gjordes om till en banan box. Detta skulle utöka möjlighet att dra nått vackert ut från den. Givetvis skulle detta göra att hoppet upp skulle behövas göra lite sprättigare för att få lite skönare landning.</p><p></p><p>Tycker att det är grymt bra att ni frågar oss åkare vad vi tycker, detta tror jag leder till mer tillfredställelse hos oss, och som jag ser det just nu har ni ju uppfyllt många av idéerna som folket har bidragit med. Fortsätt med det goda arbetet!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gsnell, post: 514612, member: 45052"] Jag skulle vilja se en liten förändring på snobowen i slutet av röda linljen. som det är nu är landningen på tog för nära själva boxen och eftersom landningen inte heller är så lång så flyger man gärna förbi landningen, och landar då givetvis i botten. Så den första förändringen skulle vara ett längre gap till landningen där och kanske lite längre landning. Min andra förändring på den snöboxen skulle vara om dden gjordes om till en banan box. Detta skulle utöka möjlighet att dra nått vackert ut från den. Givetvis skulle detta göra att hoppet upp skulle behövas göra lite sprättigare för att få lite skönare landning. Tycker att det är grymt bra att ni frågar oss åkare vad vi tycker, detta tror jag leder till mer tillfredställelse hos oss, och som jag ser det just nu har ni ju uppfyllt många av idéerna som folket har bidragit med. Fortsätt med det goda arbetet! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Åre
Önskemål till Bräcke Snowpark 08/09?
Tillbaka
Topp