Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont bakom knät - Hjälp!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PerErikAndreasAxelsson" data-source="post: 319597"><p>Hej Freeriders!</p><p>Jag landade för ett tag sedan kort i ett hopp och har efter det haft jävligt ont bakom knät.</p><p>Jag kan gå och sånt utan problem, men jag kan inte dra bak benet upp mot rumpan liksom. Stretshtsha framsidan av låret. Typ sitta på huk och sånt, för då värker det.</p><p></p><p>Var hos doktorn som bara liksom röde det några gånger och sa "vila två dagar". Till saken hör att jag vilat i två veckor nu och det känns inte bättre.</p><p></p><p>Har ni vart med om nått liknande? Kan det vara ett sträckt ledband?</p><p></p><p>Tacksam för svar! - Andreas</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PerErikAndreasAxelsson, post: 319597"] Hej Freeriders! Jag landade för ett tag sedan kort i ett hopp och har efter det haft jävligt ont bakom knät. Jag kan gå och sånt utan problem, men jag kan inte dra bak benet upp mot rumpan liksom. Stretshtsha framsidan av låret. Typ sitta på huk och sånt, för då värker det. Var hos doktorn som bara liksom röde det några gånger och sa "vila två dagar". Till saken hör att jag vilat i två veckor nu och det känns inte bättre. Har ni vart med om nått liknande? Kan det vara ett sträckt ledband? Tacksam för svar! - Andreas [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Hälsa
Ont bakom knät - Hjälp!
Tillbaka
Topp